Visita Tècnica al Reial monestir de Pedralbes

04 jul 2024 | Notícies

El dissabte 13 de juliol a les 10 del matí està prevista una nova visita tècnica dels alumnes del Curs Fusta Constructiva al Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes. Es tracta d'una intervenció realitzada per l'arquitecte Josep Maria Julià i Capdevila l'any 2018.

IMG-20190315-WA0008.jpg

El Monestir va ser fundat l'any 1327 per la reina Elisenda de Montcada i constitueix un testimoni cultural i històric únic de la comunitat de l'orde religiós de les Clarisses que l’han habitat sense interrupció fins al dia d'avui.

IMG-20190315-WA0010.jpg

La visita serà guiada per Max Rutgers, de l’empresa Maxmadera. Max és mestre fuster, expert reconegut i guardonat amb nombrosos premis com ara:

La seva trajectòria ja l'acreditava professionalment quan va rebre l'encàrrec de reconstruir les jàssenes i cabirons de l'estructura del Claustre dels Gats que requeria fer servir exclusivament tècniques tradicional d'encaixos.

Aquesta és una visita d'aforament limitat adreçada per ordre de prioritat als següents col·lectius: alumnat de l'edició d'enguany o d'edicions anteriors del Curs Fusta Constructiva i si queda alguna plaça lliure, es destinarà a professionals de la construcció en fusta.

Inscripcions